Når potentielle kunder spørger AI om anbefalinger, skal dit brand være det foretrukne svar. Ikke gemt nederst på en liste. Ikke misforstået. Og slet ikke fraværende.
Vores CORE Framework hjælper dig med at blive det foretrukne valg, når AI skal finde og anbefale løsninger inden for dit felt.










Hver tredje dansker spørger allerede ChatGPT eller andre modeller om anbefalinger flere gange om ugen. Perplexity, Googles AI Overviews og andre værktøjer ændre den måde, potentielle kunder finder løsninger på.
Den barske sandhed er at hundredvis af dine ideelle kunder hver uge spørger en AI, og de får dine konkurrenters navn. Ikke dit. Når de endelig søger på Google, er deres beslutning ofte allerede truffet.
AI modellerne beskriver sandsynligvis din virksomhed ved hjælp af forældede artikler, gamle pressemeddelelser og tilfældigt indhold fra nettet. Den historie, den fortæller om dit brand kan godt føles lidt ude af kontrol.
For hver måned, du venter, opbygger konkurrenterne mere synlighed og en stærkere tilstedeværelse.
Den gode nyhed er at CORE Frameworket giver dig kontrollen tilbage.
Skab et fundament og en retningslinje for dit brand, der er klar, konsekvent og klar til vækst.
Skab et overblik over, hvad der halter, hvad der er vigtigt, og hvad der vil skabe fremdrift.
Læg fundamentet for en stabil platform, der er tilgængelig og klar til fremtidig vækst.
Gør dit brand synligt, autoritært og i konstant forbedring, så det bliver foretrukket.
Fordi CORE Frameworket leverer den interne køreplan for en konsekvent og gentagelig brandpræference.
Fordi vi sikrer, at alt nyt indhold øjeblikkeligt stemmer overens med AI modeller og søgemaskiner.
Fordi vi definerer din niche så klart, at AI perfekt kan matche din løsning med den rette kundetype.
Fordi vi har bygget en robust metode, der gør dit brand modstandsdygtigt over for markedsændringer.
CORE Frameworket er baseret på vores stifter, Mads Vendelbos, årti lange, faktiske erfaring med forskellige typer brands i ind- og udland. Modellen bygger på de sejre og tager højde for de fiaskoer, han har set i en række startups gennem tiden.
Der er ikke tale om teoretisk markedsføring; det er et fokuseret system, der er designet til både at skabe trafik og sikre, at både AI og mennesker foretrækker dit brand.

Specialist i organisk vækst
